Eroare în baza de date WordPress: [Table './adunated_adunate/wp_visitor_maps_wo' is marked as crashed and should be repaired]
DELETE from wp_visitor_maps_wo WHERE (time_last_click < 1716422497 and nickname = '') OR (time_last_click < 1716422497 and nickname IS NULL)

Eroare în baza de date WordPress: [Table './adunated_adunate/wp_visitor_maps_wo' is marked as crashed and should be repaired]
SELECT ip_address, country_code, nickname, hostname, time_last_click, num_visits FROM wp_visitor_maps_wo WHERE session_id = '44.220.44.148'

Eroare în baza de date WordPress: [Table './adunated_adunate/wp_visitor_maps_wo' is marked as crashed and should be repaired]
INSERT IGNORE INTO wp_visitor_maps_wo (session_id, ip_address, user_id, name, country_name, country_code, city_name, state_name, state_code, latitude, longitude, last_page_url, http_referer, user_agent, hostname, time_entry, time_last_click, num_visits) values ( '44.220.44.148', '44.220.44.148', '0', 'ccbot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)', 'United States', 'US', '', '', '', '38', '-97', '/?p=2496', '', 'CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)', 'ec2-44-220-44-148.compute-1.amazonaws.com', '1719014497', '1719014497', '1')

Eroare în baza de date WordPress: [Table './adunated_adunate/wp_visitor_maps_wo' is marked as crashed and should be repaired]
SELECT count(*) FROM wp_visitor_maps_wo WHERE time_last_click > 1719013597

Eroare în baza de date WordPress: [Table './adunated_adunate/wp_visitor_maps_wo' is marked as crashed and should be repaired]
SELECT count(*) FROM wp_visitor_maps_wo WHERE user_id = '0' AND name = 'Guest' AND time_last_click > 1719013597

Eroare în baza de date WordPress: [Table './adunated_adunate/wp_visitor_maps_wo' is marked as crashed and should be repaired]
SELECT count(*) FROM wp_visitor_maps_wo WHERE user_id = '0' AND name != 'Guest' AND time_last_click > 1719013597

Eroare în baza de date WordPress: [Table './adunated_adunate/wp_visitor_maps_wo' is marked as crashed and should be repaired]
SELECT count(*) FROM wp_visitor_maps_wo WHERE user_id > '0' AND time_last_click > 1719013597

Depide care… Daca vorbim de faza lunga a nesimtitului din spate, (care desi tu mergi destul de tare, iar pe prima banda sunt tot felul de carute si tractoare, el tot trebuie sa te dea la o parte, bolidul lui nu poate merge cu viteza mai mica de 180km/h) atunci da, ar trebui interzise prin lege. Am auzit ca s-ar fi adoptat o fantoma a unei legi care pedepseste astfel de comportament agresiv si periculos, dar n-am auzit sa se si aplice. Si acum sincer, cum ar putea aplica politistii o sanctiune unui tip care conduce agresiv (adica da din flashuri pe la spate) cand respectivul se deplaseaza cu 200km/h? Cum il vezi? Cum il prinzi?

Daca e vorba despre luminile care ne semnalizeaza prezenta unui radar, de ce le-am interzice? Pana la urma rolul radarelor este sa incetineasca viteza soferilor pe portiunile respective de drum, nu? Atunci de ce se supara militienii cand soferii isi semnalizeaza radarele intre ei, oricum acestea ar trebui sa fie semnalizate prin lege, dar nu sunt!

Cand siguranta vine pe locul doi, primul loc este mereu ocupat de spaga! Asa ca, saracii tablagii, obligatii de sefii lor burtosi din birouri cu aer conditionat, sunt nevoiti sa stea la panda prin canicula si furtuna pentru a-si face norma de amenzi. Cand si-au facut norma, mai incaseaza si un bonus, cate-o spaga mica. Astfel, sefii primesc amenzile, subalternii primesc laudele si spagile. Toata lumea e fericita. Nefericiti sunt traficantii… adica soferii.

Tagged with:
 

8 Responses to Ar trebui intezise flashurile?

  1. Cristian spune:

    Chisr citisem ieri un articol cu privire la amenzile din alte tari europene. Multi se acopera cu celebra feaza: „Da` ce noi acem salariile alora???” Pai si la aia sa castigi 1200-1500 euro si sa dai vreo 300 pe o amenda de nerespectare minora a unor reguli e ceva. http://auto.9am.ro/stiri-revista-presei/Auto/Special/155143/Cum-se-conduce-in-Europa-si-care-sunt-sanctiunile.html Aici mai multe amanunte. Eu sunt pentru insprirea amenzilor. Cu banii astfel colectati, sa fie virat intr-un fond special de achizitionare a unor camere de supraveghere la tot pasul. Dar cum la noi au fost desfiintate celebrele camere radar din anumite localitati… la ce sa te mai astepti??? Repet, romanu` nu e bun la nimic… PAROL!

  2. Andrei Lefter spune:

    Pai teoretic o parte din amenzi se duc in fonduri pentru intretinerea soselelor, la fel ca si rovignetele, asigurarile obligatorii. Dar care sosele? Ce vroiam sa spun, referitor la comentariul tau (care apropo e offtopic 🙂 ) este ca: banii din amenzi mai degraba s-ar duce in sosele si autostrazi decat in camere de supraveghere si masini performante anti radar! 😉

  3. greg spune:

    Intr-adevar sunt antipatice, dar si cand unu’ n-are habar de oglinzi ce mai zici? Pt. el nu s-au inventat si te duce pina la Focsani cu 90 (aici vb in afara localitatilor, mai recurgi si la flesuri, si cateodata degeaaba dupa ce il depasesti pe contrase te vede si el sau vb la telefon si d’aia!). La cate restrictii sunt pana la Focsani acuma eu zic ca un flash e bine venit din fata, decat sa fii prins cu 65km in localitate.

  4. Vio spune:

    Eu cred că utilizarea fazei lungi în circulaţie şi semnalizarea cu faza lungă sunt două probleme distincte. Semnalizare am văzut prin toate ţările prin care am circulat şi mi se pare ceva uitl. Mersul cu faza lungă am văzut în România în special. Câte legi nu sunt făcute dar nu se aplică? Eu cred că problema nu e de lege, ci de bun simţ. Cred că o metodă bună ar fi ca, în şcoala de şoferi, la condusul de noapte, instructorul să îl pună pe candidat să circule un sfert de oră cu o fază mare aprinsă în faţă ca să vadă cum este şi ce se întâmplă…

  5. Cristian spune:

    1. Daca ai fi avut rabdarea sa citesti articolul din 9am, ai fi vazut ca nu e chiar offtopic comentariul meu.
    2. Cred ca banii din amenzi nu merg in intretinerea soselelor pentru aia e rovigneta, ci merg la taxe locale sau ceva de genul. De aia au si scos radarele de care ziceam. Ca nu le aduceau bani LOR ci bugetului localitatii respective. E cu dedeSupturi. Pentru cine intereseaza.
    3. Daca nemtii au un cod rutier bun, eu nu inteleg ce e asa de rau in a-l prelua. Intr-adevar avem de lucrat mult la bunele maniere in trafic.

    Vio are perfecta dreptate. La noi nu se face scoala de soferi cum trebuie. Ca romanului pana nu ii arati cum e, nu poate sa priceapa.

  6. Marius spune:

    „Si acum sincer, cum ar putea aplica politistii o sanctiune unui tip care conduce agresiv (adica da din flashuri pe la spate) ”

    @Andrei: Era undeva in legislatie prevazuta o amenda pentru folosirea necorespunzatoare a luminilor.

  7. omulvaly spune:

    Andrei, sa stii ca a avut dreptate Popik !
    referitor la flashuri exista o folosire a lor in limita bunului simt , fara a deveni stresante ! Cred ca postarea ar fi fost mai completa daca ne ofereai si timpul necesar deplasarii pe 19 km Gugesti – Focsani , cu respectarea tuturor indicatoarelor de restrictie de viteza ! Ce zici, faci o incercare ? 🙂 Ti-as fi spus eu, dar nu pot merge cu 50 prin localitate pt. ca nu pot stapanii herghelia de sub capota ! Prietenii stiu de ce ! 🙂

  8. Andrei Lefter spune:

    @ Marius
    Ma refeream la improbabilitatea agentului de a surprinde un astfel de gest pe un drum de mare viteza, de exemplu, in mijlocul unui camp! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.